|
Muzyczna Galaktyka i nic ci nie umyka!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba1201 Bardzo aktywny
Dołączył: 12 Sty 2014 Posty: 3132 Skąd: Woj. Śląskie
|
Wysłany: Nie Cze 11, 2017 17:42 Temat postu: |
|
|
Mateuszek92 napisał: | No nowości niektóre kozackie |
Wiem, że masz na myśli Nora En Pure i Wilkinsona, ale czy coś jeszcze oprócz tego? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie Cze 11, 2017 17:42 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateuszek92 RMF MAXXX Typer 2014
Dołączył: 03 Wrz 2014 Posty: 2126 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: Pon Cze 12, 2017 17:58 Temat postu: |
|
|
W zasadzie to komplet bardzo dobry. Harry Styles naprawdę całkiem ok, aż dziw bierze. ALMA także na +, choć u mnie długo nie posiedziała. Pozostałe dwa utwory, to wiadomo _________________ CHR HD TOP 30 w wersji online -> http://chrhdstream.myl2mr.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Radosław Spamer
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 5811
|
Wysłany: Sro Cze 28, 2017 18:11 Temat postu: |
|
|
1. Portugal. The Man - Feel It Still (Ofenbach Remix) [4/10]
2. Nora En Pure - Diving With Whales [7/10]
3. Disciples - On My Mind [4/10]
4. Foster The People - S.H.C [5/10]
5. Imagine Dragons - Thunder [7/10]
6. The Kooks - Be Who You Are [4/10]
7. Wilkinson feat. Matt Wills - We Will Be [7/10]
8. Harry Styles - Sign of the Times [8/10]
9. ZHU - Nightcrawler [8/10]
10. Duke Dumont & Gorgon City - Real Life [8/10]
11. Natalia Nykiel - Spokój [10/10]
12. Sigala feat. Ella Eyre - Came Here For Love [9/10]
13. Will Heard - I Better Love You [6/10]
14. Paramore - Hard Times [9/10]
15. Felix Jaehn feat. Hight & Alex Aiono - Hot2Touch [0/10]
16. Kygo feat. Ellie Goulding - First Time [8/10]
17. Bakermat feat. Kiesza - Don't Want You Back [9/10]
18. Gorillaz feat. Jehnny Beth - We Got The Power [6/10-8]
19. Black Saint - Could You Love Me? [7/10]
20. Clean Bandit feat. Zara Larsson - Symphony [8/10]
21. Ed Sheeran - Perfect [3/10]
22. Alexander F - Call Me Pretty [8/10] - hmm, całkiem fajne.
23. kiiara feat. Felix Snow - Whippin [8/10]
24. Flume feat. Kucka - Hyperreal [10/10]
25. Robin Schulz feat. James Blunt - OK [9/10]
26. Martin Garrix & Brooks - BYTE [5/10]
27. Margaret - What You Do [5/10]
28. Imagine Dragons - Believer [7/10]
29. The Chainsmokers - Break Up Every Night [7/10]
30. Oh Wonder - Ultralife [7/10]
Jak widać zespoły, których nie znam i tak mi się podobają |
|
Powrót do góry |
|
|
kuba1201 Bardzo aktywny
Dołączył: 12 Sty 2014 Posty: 3132 Skąd: Woj. Śląskie
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2017 12:46 Temat postu: |
|
|
Radosław napisał: | Jak widać zespoły, których nie znam i tak mi się podobają |
To tak jak u mnie
Całkiem niezłe oceny, szkoda, że Portugal, Disciples i The Kooks tylko na 4/10. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mateuszek92 RMF MAXXX Typer 2014
Dołączył: 03 Wrz 2014 Posty: 2126 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2017 14:35 Temat postu: |
|
|
1. Portugal. The Man - Feel It Still (Ofenbach Remix) [5/10]
2. Nora En Pure - Diving With Whales [10/10] - Super, cieszę się
3. Disciples - On My Mind [10/10]
4. Foster The People - S.H.C [5.5/10]
5. Imagine Dragons - Thunder [8/10]
6. The Kooks - Be Who You Are [5.5/10]
7. Wilkinson feat. Matt Wills - We Will Be [9/10]
8. Harry Styles - Sign of the Times [7/10]
9. ZHU - Nightcrawler [7/10] - spodobał mi się ten kawałek, dodałem do siebie.
10. Duke Dumont & Gorgon City - Real Life [9/10]
11. Natalia Nykiel - Spokój [8/10]
12. Sigala feat. Ella Eyre - Came Here For Love [8/10]
13. Will Heard - I Better Love You [6/10]
14. Paramore - Hard Times [9/10]
15. Felix Jaehn feat. Hight & Alex Aiono - Hot2Touch [7/10]
16. Kygo feat. Ellie Goulding - First Time [7/10]
17. Bakermat feat. Kiesza - Don't Want You Back [8/10]
18. Gorillaz feat. Jehnny Beth - We Got The Power [5/10]
19. Black Saint - Could You Love Me? [8/10]
20. Clean Bandit feat. Zara Larsson - Symphony [9/10]
21. Ed Sheeran - Perfect [4/10] - za dużo już tego Eda. Poprzednimi singlami wysoko zawiesił poprzeczkę. Tym razem słabszy utwór.
22. Alexander F - Call Me Pretty [6/10]
23. kiiara feat. Felix Snow - Whippin [5/10]
24. Flume feat. Kucka - Hyperreal [9/10]
25. Robin Schulz feat. James Blunt - OK [7/10]
26. Martin Garrix & Brooks - BYTE [8/10]
27. Margaret - What You Do [4/10]
28. Imagine Dragons - Believer [8/10]
29. The Chainsmokers - Break Up Every Night [7/10]
30. Oh Wonder - Ultralife [6/10]
Średnia 7.16 - bardzo ładnie, lepiej niż ostatnio bodajże - albo i najlepsza średnia od początku oceniania
Sporo masz takiego alternatywnego grania, które ostatecznie mi nie przeszkadza. Kto by przypuszczał, że najsłabszą ocenę dostanie Ed Sheeran. _________________ CHR HD TOP 30 w wersji online -> http://chrhdstream.myl2mr.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Siwulsson Użytkownik
Dołączył: 23 Sie 2015 Posty: 402 Skąd: Joy Division. (Taki suchar.)
|
Wysłany: Sob Lip 15, 2017 21:51 Temat postu: |
|
|
Przypomnij mi, żebym ocenił twoją listę, jeśli nie znajdę czasu w przyszłym tygodniu. Generalnie z połówkę utworów znam, więc powinno to jakoś pójść, jeśli zechcę _________________
(tak, to jest spoiler) |
|
Powrót do góry |
|
|
Siwulsson Użytkownik
Dołączył: 23 Sie 2015 Posty: 402 Skąd: Joy Division. (Taki suchar.)
|
Wysłany: Nie Lip 16, 2017 23:05 Temat postu: |
|
|
Zaczynamy zabawę!
1. Duke Dumont & Gorgon City - Real Life - taki deep house'ik, niczego odkrywczego względem gatunku tutaj nie widzę, ale główna linia sprawia, że słucha się tego przyjemnie. Nie marudziłbym, jakby skończyło w radiu. 5,5/10, trochę zaniżam, bo przeczuwam, że po paru odtworzeniach straciłoby na świeżości.
2. Kasabian - Are You Looking for Action? - czuję wyrzuty sumienia, że dopiero przy tym albumie zacząłem się interesować Kasabianem. Cóż, konsekwencje braku muzycznego doświadczenia. Dobry altdance zawsze w cenie, a tutaj dostajemy 8 minut klimatycznego kawałka. 8/10, najprawdopodobniej z tendencją rosnącą.
3. Imagine Dragons - Thunder - gdy usłyszałem tego fragment, czuć było nieco pustki i wtórności... i chyba podtrzymam opinię. Imagine Dragons nie umieją ani dobrze w pop, ani w ambitniejsze coś. 2,5/10, bo do wyżej wspomnianych atutów dołącza spory potencjał do irytowania. (Ciekawostka: na razie prawie to samo mogę powiedzieć o nowych Echosmith, którzy znowu przekonują, że Cool Kids udało im się przypadkiem.)
4. Coldplay - ALIENS - na papierze spoko, ale coś mi tutaj zgrzyta... 4/10, bez obrazy, ale chyba nie umiem polubić tego utworu. Chciałoby, ale brak tu polotu. Przynajmniej nie posiada innych wad.
5. Portugal. The Man - Feel It Still (Ofenbach Remix) - 7,5/10 za oryginał, ale mówimy o remiksie, więc 3/10. Co posiada oryginał, czego nie ma remiks? Przyjemną lekkość, dynamiczność, przez którą aż podrygujesz. Czego nie posiada oryginał, co ma remiks? Nadmiaru deephouse'owej gitarki i podobnych efektów, która ma za zadanie przekazać motłochowi, że może się jarać... i która zbyt mocno rozwala balans utworu. Dobrze, że nie widzieliśmy go w Miasto, bo to jednak byłaby masakra na miarę "po co komu oryginał Magnetised, skoro jest remiks?". Proszę, nie próbujmy podkręcać na siłę dobrych, tanecznych utworów - to nie wychodzi.
6. The Kooks - Be Who You Are - na pewno przepadłoby w gronie innych indierockowych kawałeczków, 5/10, potencjału na więcej niż zapychacz w playliście nie widzę
7. Coldplay - All I Can Think About Is You - 4/10, zarzuty - patrz pod ALIENS, zresztą pomysły na oba utwory wydają mi się minimalnie zbyt podobne (to trochę jak z Oh Wonder, z tym, że oni jakoś bardziej mieszczą mi się w guście).
8. RAC feat. St. Lucia - The Beautiful Game - Still Wanna Know jest lepsze, doceniam ten utwór, nawet przez kilka dni rozważałem go do swojej listy, ale raczej go tam nie zobaczymy, 6,5/10, bo nadal lubię takie klimaty.
9. Royal Blood - Hook, Line & Sinker - szykujcie się na kolejny odcinek świadectwa nawróconego na indie rock, bo ostatnio dochodzę do wniosku, że z każdym odsłuchem Royal-Bloodowa rąbanka smakuje mi coraz bardziej. 7,5/10, bo przez mniejszą ilość odtworzeń niż Lights Out nie dobiło u mnie jeszcze tak wysoko.
10. Arcade Fire - Everything Now - 8/10, może powinienem dać połówkę więcej, ale chyba już swoje maksimum u mnie EN osiągnęło. Wolę Creature Comfort. Ale Everything Now też jest bardzo dobre!
11. HAIM - Want You Back - chyba najmniej interesujący mnie utwór z tych promujących ich nowy album, trochę wydaje się za mdły, nijaki (innymi słowy problemy WYB są dość uniwersalne ) - 4,5/10
12. Nora En Pure - Diving with Whales - trzeci raz w tym tygodniu będę musiał się z tym męczyć, super... Fajne skojarzenia z Ten Walls/Kungsem (w sumie głównie Kungsem) zabite przez płytkość typową dla gatunku. 3/10, jak przejdzie w Miastowizji, chyba będę musiał to znienawidzić.
13. Disciples - On My Mind - 4/10 i będzie już tylko gorzej, płytki kawałek ratowany przez efekty na wokalu. Dzięki nim przez łącznie 20 sekund bliżej nieznany wokal nie brzmi jak rumuńskie mydło, tylko "cool". Dobry pomysł. Szkoda, że reszta utworu ma tendencje do bycia nachalną i szybkiego tracenia na wartości wraz z ogrywaniem się utworu.
PS Nadal uważam How Deep Is Your Love za zło wcielone.
14. Anton Powers feat. Pixie Lott - Baby - 3,5/10. Byłbym skłonny uwierzyć, że to jeden z zapychaczy na Esce. Ładna pani z coś tam kojarzącym się nazwiskiem, jakiś tam bicik, który za pierwszym razem może nawet jakieś emocje wywołać, i dużo nudnej taneczności. Ciekawostka: sflopowało na UK Chart, dochodząc do zaledwie 97 pozycji.
15. Depeche Mode - Going Backwards - 6/10, jakbym nie wstydził się słuchać tego, co mój ojciec, może ocena byłaby o pół punktu-punkt wyższa. Lepsze od Where's The Revolution, w jakiś sposób czuć, że tu jest moc. Szacunek, na jaki zespół tego kalibru powinien zasługiwać.
16. Harry Styles - Sign Of The Times - 5,5/10, panie Heniu, jest pan tak przemaglowany przez radio, że nawet jeśli szanuję ten utwór bardzo, to w najmniejszym stopniu nie umiem się nim ekscytować - i za to minimalnie panu ścinam, bo o pół punktu.
17. Chloe Howl - Magnetic - 8,5/10. Kurde, jak na razie jedno z pozytywnych rozczarowań roku! Rumour nawet jakiś poziom trzymało, ale czegoś takiego się spodziewałem. Zwłaszcza po haśle "synthpopowa ballada" Chloe pokazala, że ma potencjał, w pojedynkę wokalem wyciągnęła utwór. Me gusta!
18. Bakermat feat. Kiesza - Don't Want You Back - 7/10. Dobrze, że jest w ramówkach radiowych, dobrze! O taki dance nic nie robiłem! Solidnie wykonany, nawet nienudzący się za szybko, nawet na moją listę się załapał... Keep going, Bakermat, na razie mnie jeszcze nie zawiodłeś, a w tej kategorii wagowej to coś wartego pochwały.
19. Paramore - Told You So - 7,5/10. Jeśli pamiętacie moją opinię dt. Paramore z dyskusji pod Hard Times, to informuję - "After Laugher" pokazało klasę, to jest dobry album, a Told You So jest jednym z przykładów tego, co można tam znaleźć.
20. Sub Focus feat. ALMA - Don't You Feel It - zaczęło się fajnie, a potem... zrobiła się z tego typowa, choć niezła trapówa. 5,5/10
21. Foster The People - S.H.C - 8/10 - najlepszy singiel Foster The People w tym roku, lubię, ale jestem nim zmęczony i muszę szczerze przyznać, że obiektywnie jest pewnie przeciętny
22. Axwell & Ingrosso - More Than You Know - zaczęło się fajnym riffem... więc musiało potem wytracić cały impet w zwrotkach i dropach, 4,5/10.
23. Paramore - Hard Times - 8,5/10 - chyba już sugerowałem, że się wyrobiło, ale naprawdę żałuję, że nie jarałem się tym troszkę bardziej, bo chyba za mało nazbierało oczek do topu roku
24. Felix Jaehn feat. Hight & Alex Aiono - Hot2Touch - 5/10 - na pewno jest lepsze od Bonfire, którego było nudnym romansem z trapem; tutaj mamy nawet potrafiącego ożywić kawałek Aiono i przyjemne saksofony w refrenie, jak mam dobry dzień, wyróżnia się wśród radiówek
25. Jasmine Thompson - Old Friends (Jonas Blue Remix) - Thompson pozostaje w swoich klimatach, i muszę przyznać, że jak na Jonasa Blue to jest zaskakująco świeże, jeszcze ciężko mi to nazwać utworem, który by mnie osobiście zainteresował, ale przez parę odtworzeń to może być przyjemne! Pozytywne rozczarowanie, jakby jeszcze chciało troszkę bardziej zaskoczyć w dalszej części, dałbym co najmniej 6, a tak 5,5/10. Chyba uczciwa ocena.
26. Will Heard - I Better Love You - 7/10 - kawałek dobrego popu, powtarzam się może z tym, co pisałem przy Miastowizji, ale parę razy już ten utwór przesłuchałem, a jesteśmy już na 26 miejscu - mam prawo być już dość zmęczony i nie wracać do znanych mi utworów
27. Sigala, Ella Eyre - Came Here For Love - 4/10 - w sumie uświadamiam sobie przy tym kawałku, że mamy coraz więcej podobnych nagrań w mainstreamie... jeśli jakiemuś wyżej wspomnianemu z tego tytułu nie potrąciłem, to niech już ma, nie chce mi się przekopywać już tego posta (Nawiasem mówiąc, mimo wszystko to jest pozytywna tendencja, wiele rzeczy jest lepszych od przejedzonego, monotonnego tropdeephouse'u.)
28. ZHU - Nightcrawler - 5,5/10. Podobnie, jak w przypadku niżej opisanego Schulza, liczyłem na nazwisku na trochę więcej. Minimalne odchylenie na minus względem stabilnej formy Schulza.
29. Robin Schulz feat. James Blunt - OK - posłuchać można, zwłaszcza, że taki jakby drop jest interesujący, ale słyszałem lepsze Schulze 5/10
30. Natalia Nykiel - Spokój - ostatnia prosta z królową polskiego electropopu... W sumie taka typowa Nykiel, solidna electropopowa propozycja, ale może zacząć się przejadać. Choć może po prostu marudzę, bo ciężko w gruncie rzeczy szczegółowo opisać aż 30 utworów? Jezu, zaczynam rozumieć, co przy swoich recenzjach list przeżywa meni... (5,5/10)
Co mógłbym jeszcze powiedzieć o propozycjach?
Feels - widać, że pomysły Harrisa nie są na tyle mocne, by odroźniać się mocno same od siebie, ale nadal są lepsze od połowy dzisiejszego dance'u
Disconnect - szybko się nudzi, szkoda, prawie myślałem, że nareszcie jakieś Clean Bandit, którymi można się jarać bez wstydu
Goodbye - niektóre warki Tyskiego mają więcej głębi
Hello Hello - niech to zrobi karierę (Tomek nie musi dziękować za reklamę)
Szerokie wody - Mrozu brzmi jak dziecko Buslava z Krawczykiem
Young - przesłuchałem zgodnie z regułą "znaj swojego wroga", prawie da się słuchać! (zmarnowane pomysły)
I Dare You - w sumie wiem, że nawet mógłbym to polubić, ale na razie nie wszedłem na ten poziom
I tyle - zachęcam do zrewanżowania się. Nawet jeśli 40>30 i zadanie będzie nieco trudniejsze w związku z tym.
PS Jak jutro się wyśpię, to może spróbuję jeszcze całość podsumować i wyciągnąć w osobnym poście średnią. _________________
(tak, to jest spoiler) |
|
Powrót do góry |
|
|
Radosław Spamer
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 5811
|
Wysłany: Pon Lip 17, 2017 10:12 Temat postu: |
|
|
kuba1201 napisał: | Radosław napisał: | Jak widać zespoły, których nie znam i tak mi się podobają |
To tak jak u mnie
Całkiem niezłe oceny, szkoda, że Portugal, Disciples i The Kooks tylko na 4/10. |
The Kooks mają jeden świetny kawałek, a innych nie znam, może to nie zespół dla mnie |
|
Powrót do góry |
|
|
kuba1201 Bardzo aktywny
Dołączył: 12 Sty 2014 Posty: 3132 Skąd: Woj. Śląskie
|
Wysłany: Pon Lip 17, 2017 13:21 Temat postu: |
|
|
Radosław napisał: | kuba1201 napisał: | Radosław napisał: | Jak widać zespoły, których nie znam i tak mi się podobają |
To tak jak u mnie
Całkiem niezłe oceny, szkoda, że Portugal, Disciples i The Kooks tylko na 4/10. |
The Kooks mają jeden świetny kawałek, a innych nie znam, może to nie zespół dla mnie |
No mają parę ciekawych kawałków |
|
Powrót do góry |
|
|
Mateuszek92 RMF MAXXX Typer 2014
Dołączył: 03 Wrz 2014 Posty: 2126 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: Pon Lip 17, 2017 15:14 Temat postu: |
|
|
Rudimental w propozycjach. Bardzo ładnie, bardzo pięknie
Nowy Rag N Bone Man przyzwoity, pewnie też u siebie dodam. _________________ CHR HD TOP 30 w wersji online -> http://chrhdstream.myl2mr.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
meni Laureat Miastowizji
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 3709
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siwulsson Użytkownik
Dołączył: 23 Sie 2015 Posty: 402 Skąd: Joy Division. (Taki suchar.)
|
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 23:04 Temat postu: |
|
|
To ja tylko dopiszę obiecane podsumowanie. Średnia wyszła 5,58, czyli nawet niezła, bo po paru dniach widzę, że kilku utworom (Hard Times, Told You So, What You Back - tu chyba nawet o pkt wyżej, Everything Now, SHC) uciąłem o pół punkta za dużo, więc pewnie 5,8 byłoby sprawiedliwsze. Jakaś spójność gustu jest, tym razem niby nic nie odkryłem, ale w sumie przypomniałeś mi o Kasabianie, więc za to plusik. Nie licząc Thunder, utwory spoza moich ulubionych gatunków całkiem niezłe. Powinienem wrócić do tej listy, ale raczej za kilka tygodni, gdy nazbiera się coś nowego.
Propozycji nie podsyłam, bo liczę, że coś sam u mnie znajdziesz, a poza tym na razie jakoś nic nie mogę tu wymyśleć. _________________
(tak, to jest spoiler) |
|
Powrót do góry |
|
|
kuba1201 Bardzo aktywny
Dołączył: 12 Sty 2014 Posty: 3132 Skąd: Woj. Śląskie
|
Wysłany: Sob Lip 22, 2017 12:47 Temat postu: |
|
|
No nawet ładne oceny
Siwulsson napisał: | 7. Coldplay - All I Can Think About Is You - 4/10, zarzuty - patrz pod ALIENS, zresztą pomysły na oba utwory wydają mi się minimalnie zbyt podobne (to trochę jak z Oh Wonder, z tym, że oni jakoś bardziej mieszczą mi się w guście). |
"Heavy" moim zdaniem dosyć bardzo się różni od "Ultralife".
Duke już jest grane w Zet. |
|
Powrót do góry |
|
|
sylwo1995 Laureat Miastowizji
Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 3330 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto Sie 08, 2017 15:52 Temat postu: |
|
|
kuba1201 napisał: | [...] Duke już jest grane w Zet. |
Wystarczył tydzień i po Dumoncie
Ale Jessie Ware jest od soboty w propozycjach
To "Reanimate" trzeba będzie do sb przygarnąć.
"Save A Little Love" przyjmie się czy nie bardzo podeszło? _________________ Zapraszam do działu z listami przebojów
http://rmfpoplista.phorum.pl/viewforum.php?f=61 |
|
Powrót do góry |
|
|
kuba1201 Bardzo aktywny
Dołączył: 12 Sty 2014 Posty: 3132 Skąd: Woj. Śląskie
|
Wysłany: Wto Sie 08, 2017 18:43 Temat postu: |
|
|
Po co grać Duke'a w radiu. Lepiej puszczać kolejny niczym się nie różniący od poprzednich utwór Alana, Guetty czy Filatova & Karasia... Aż zaskakujące, że Disciples stało się w Polsce sporym przebojem wakacji.
O jak fajnie, że bierzesz Ferry'ego do siebie
Don Diablo nawet nie wiem czy trafi na listę, zobaczymy |
|
Powrót do góry |
|
|
sylwo1995 Laureat Miastowizji
Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 3330 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto Sie 08, 2017 19:25 Temat postu: |
|
|
kuba1201 napisał: | O jak fajnie, że bierzesz Ferry'ego do siebie |
Pewne jest już nawet, że w piątek wyląduje w CMC wraz z innymi 8 nówkami
Zaskakujący styl i wokal nienajgorszy _________________ Zapraszam do działu z listami przebojów
http://rmfpoplista.phorum.pl/viewforum.php?f=61 |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto Sie 08, 2017 19:25 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|