|
Muzyczna Galaktyka i nic ci nie umyka!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk_w Użytkownik
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 199 Skąd: Gromnik
|
Wysłany: Czw Sie 17, 2017 18:16 Temat postu: |
|
|
1. AronChupa / Little Sis Nora - Llama In My Living Room [0/10]
Żenada. Zastanawia mnie, czemu ludzie tym się jarają. O ile "I'm An Albatroaz" było skoczne i wpadające w ucho, to tutaj... meh.
2. Filatov & Karas - Time Won't Wait [7/10]
Na początku byłem przekonany, jednak przekonałem się w pewnym momencie. Dobry letniak, ale do największych sztosów duetu jednak trochę daleko.
3. Robin Schulz / James Blunt - OK [8/10]
I to powinien być hit lata, a nie jakieś "Despacito" na kiju. Niemniej utwór przez ostatnie 3 miesiące nieco mi się znudził, dlatego ocena nieco niższa.
4. David Guetta - 2U [5/10]
O dziwo da się tego słuchać bez żenady. Jednakże nie robi to u mnie efektu wow, dlatego tylko 5/10.
5. Charlie Puth - Attention [0/10]
Zawsze ten numer mnie irytuje, gdy go słyszę. Nuuuuuda...
6. Kamil Bednarek - Poczuj luz [0/10]
Jestem mądrym człowiekiem. Widzę Bednarka, daję ocenę 0/10.
7. Sigala / Ella Eyre - Came Here For Love [7/10]
Były lepsze utwory od tego aliasu, ale i ten jest całkiem spoko, w sam raz na lato.
8. Jonas Blue / William Singe - Mama [3/10]
Było okej przez może parę tygodni, ale potem się znudziło... Nie rozumiem fenomenu Jonas Blue.
9. Ania Dąbrowska / Gromee - Nieprawda (Gromee Remix) [0/10]
Oryginał nie powalał, zaś remiks tragiczny.
10. Alan Walker / Gavin James - Tired [7/10]
Nieco inaczej u Alana niż dotychczas, co warto podkreślić. Jednakże nie jest to jakieś epokowe odkrycie...
11. Katy Perry / Nicki Minaj - Swish Swish [8/10]
Połączenie dobrego house'u z popem? Mi pasuje!
12. Natalia Nykiel - Spokój [0/10]
Otóż nie. To zdecydowanie nie jest to, o co mi chodzi.
13. Axwell Λ Ingrosso - More Than You Know [9/10]
Bardzo dobry kawałek. Mam nadzieję, że jeszcze się rozkręci, bo ma potencjał na bycie przebojem.
14. Pharrell Williams / Katy Perry / Big Sean / Calvin Harris - Feels [10/10]
Calvin w swoim albumie poszedł bardzo w funkowe brzmienia, co jak najbardziej szanuję. Do tego utworu jednak nie byłem bardzo przekonany, ale się przekonałem. I to bardzo.
15. Jax Jones / Demi Lovato / Stefflon Don - Instruction [7/10]
Chyba wolałem poprzedni singiel od tego pana. Ale - żeby nie było - ten także jest zjadliwy i przyjemny.
16. Sarsa - Volta [4/10]
Nie sądziłem, że kiedykolwiek ocenię Sarsę tak wysoko, no ale jednak. Całkiem znośnie.
17. Disciples - On My Mind [10/10]
Mój tegoletni faworyt. Słucham tego utworu często od jakiegoś czasu i kompletnie mi się nie nudzi. Cieszę się, że takie tracki trafiają do radia
18. DJ Khaled / Rihanna / Bryson Tiller - Wild Thoughts [7/10]
Kompletnie nie byłem przekonany do tego kawałka, ale... Powtórka z rozrywki - przekonałem się. Singiel na pewno lepszy od "I'm The One". Bardzo przyjemny klimat i nawiązania do Santany także na plus.
19. Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back [5/10]
Bardzo ciekawa propozycja, jednakże niebędąca jedną z moich ulubionych.
20. Felix Jaehn / Hight & Alex Aiono - Hot2Touch [9/10]
Bardzo wesoły kawałek, robiący robotę w samochodzie. Cieszę się, że się odpowiednio w polskim eterze rozpropagował.
Cieszy brak "Despacito" w notowaniu.
Część z Was kojarzy mnie jeszcze z forum MAXXXa i zapewne ma gdzieś w głowie to, jaki miałem gust i ogólne podejście do muzyki. Przez ten czas, a szczególnie przez ostatni rok, chyba w pewien sposób się wyluzowałem i zacząłem doceniać także utwory bardziej komercyjne, co widać po moich ocenach.
Mogło być lepiej, wszak brakuje muzyki tanecznej. Ale tak, jak jest, to w sumie nie jest tak źle... |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw Sie 17, 2017 18:16 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateuszek92 RMF MAXXX Typer 2014
Dołączył: 03 Wrz 2014 Posty: 2126 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: Sob Sie 19, 2017 20:35 Temat postu: |
|
|
1. AronChupa / Little Sis Nora - Llama In My Living Room [0/10]
Jakby to powiedział Igor Błachut : "Ojej"
2. Filatov & Karas - Time Won't Wait [6/10]
Lepsze takie brzmienia (choć może i wtórne), niż jakieś łopatologiczne stwory.
3. Robin Schulz / James Blunt - OK [7/10]
Także mi się znudziło, ale nie jest to zły kawałek.
4. David Guetta - 2U [2/10]
Zera nie ma, bo ten kawałek na zero nie zasługuje. Do ulubionych nie należy, ale ocena surowa, bo jednak fundamenty Guetta miewał lepsze.
5. Charlie Puth - Attention [3/10]
W remixie Heldensa nawet, w oryginale już takie wymiociny.
6. Kamil Bednarek - Poczuj luz [0/10]
Ja czuje stres przy tym kawałku.
7. Sigala / Ella Eyre - Came Here For Love [7/10]
Przyzwoite. Elka daje radę.
8. Jonas Blue / William Singe - Mama [5/10]
Ocena co raz niższa, bo utwór szybko daje się znudzić.
9. Ania Dąbrowska / Gromee - Nieprawda (Gromee Remix) [1/10]
Trochę nie bardzo.
10. Alan Walker / Gavin James - Tired [6/10]
Ocena wyższa za coś innego, niż poprzednie trzy promowane utwory. Natomiast sam kawałek aż tak mnie nie porwał, jak np Faded.
11. Katy Perry / Nicki Minaj - Swish Swish [2/10]
Mnie natomiast nie przekonało to połączenie.
12. Natalia Nykiel - Spokój [6/10]
Zupełnie ok. Utwory miewała lepsze, ale i tak nie ma co narzekać.
13. Axwell Λ Ingrosso - More Than You Know [9/10]
Jakby powiedział Hajto : "To są te detale". Prawdziwy kandydat na hit lata.
14. Pharrell Williams / Katy Perry / Big Sean / Calvin Harris - Feels [3/10]
Ja chyba jeszcze muszę się jeszcze przekonać do tego kawałka, choć szanuję Harrisa, że zaczął eksperymentować.
15. Jax Jones / Demi Lovato / Stefflon Don - Instruction [8/10]
Jak najbardziej na plus, dynamiczny i fajny kawałek.
16. Sarsa - Volta [5/10]
Słuchalne. Mnie nie porywa, ale zazwyczaj Sarsa błotem nie rzuca i tutaj mały +
17. Disciples - On My Mind [10/10]
Absolutna potęga w te wakacje. Niech grają nawet do świąt.
18. DJ Khaled / Rihanna / Bryson Tiller - Wild Thoughts [3/10]
Podobnie jak z Feels. Tutaj motyw znany, i chyba ogólnie lubiany, ale nie mogę się przekonać.
19. Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back [3/10]
Takie sobie, choć nie ma tragedii.
20. Felix Jaehn / Hight & Alex Aiono - Hot2Touch [9/10]
No i trzeci utwór, który zamyka u mnie podium najlepiej ocenianych kawałków.
Niby bardzo źle nie jest, ale dobrze też nie. Niby tak dużo nie potrzeba do dobrej playlisty, a jednak to wszystko jest bardzo daleko. Zobaczymy bliżej zimy, co będzie piszczało w eterze. _________________ CHR HD TOP 30 w wersji online -> http://chrhdstream.myl2mr.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
soberTOMek Bardzo aktywny
Dołączył: 08 Wrz 2014 Posty: 3278
|
Wysłany: Nie Sie 20, 2017 10:11 Temat postu: |
|
|
Ode mnie tradycyjnie suche punkty: ed; jednak jakaś okrasa się znalazła ;P
1. AronChupa / Little Sis Nora - Llama In My Living Room [8/10]
2. Filatov & Karas - Time Won't Wait [5/10]
3. Robin Schulz / James Blunt - OK [7/10]
4. David Guetta - 2U [7/10]
5. Charlie Puth - Attention [9/10]
6. Kamil Bednarek - Poczuj luz [0/10]
Nie, dziękuję
7. Sigala / Ella Eyre - Came Here For Love [5/10]
8. Jonas Blue / William Singe - Mama [2/10]
Z każdym kolejnym odsłuchaniem coraz słabsze...
9. Ania Dąbrowska / Gromee - Nieprawda (Gromee Remix) [2/10]
10. Alan Walker / Gavin James - Tired [4/10]
11. Katy Perry / Nicki Minaj - Swish Swish [3/10]
Słyszałem parę razy w radiu, nie ma tragedii
12. Natalia Nykiel - Spokój [5/10]
13. Axwell Λ Ingrosso - More Than You Know [2/10]
14. Pharrell Williams / Katy Perry / Big Sean / Calvin Harris - Feels [1/10]
15. Jax Jones / Demi Lovato / Stefflon Don - Instruction [3/10]
Zdecydowanie wolę You Don't Know Me
16. Sarsa - Volta [5/10]
17. Disciples - On My Mind [9/10]
Aż dziwne, ze jeszcze nie zanudza...
18. DJ Khaled / Rihanna / Bryson Tiller - Wild Thoughts [0/10]
Straszne
19. Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back [9/10]
20. Felix Jaehn / Hight & Alex Aiono - Hot2Touch [10/10]
Średnia: 4,8
W nowym notowaniu wyleciał Mendes a wszedł Zedd, więc średnia trochę w dół pójdzie
Natomiast w kolejnym notowaniu wyleci zapewne zarówno Felix jak i Disciples |
|
Powrót do góry |
|
|
adam19960 Spamer
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 6433 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią Paź 20, 2017 11:50 Temat postu: |
|
|
Lista Hop Bęc, notowanie numer 7482
1. James Hype feat. Kelli-Leigh - More Than Friends
To jest akurat całkiem fajne, utwór czerpie inspirację z lat 90. Niezły refren, nie sprawia, że mam ochotę przełączyć. Ale ten tytuł... Przecież to już tyle razy było... 7/10
2. Ofenbach vs. Nick Waterhouse - Katchi
Niestety, "Be Mine" dużo lepsze. A tutaj jest irytujący refren oraz to nucenie. 5/10
3. Axwell Λ Ingrosso - More Than You Know
Już mi się dawno ten numer przejadł, ale ja go na liście miałem przed wakacjami. Tak czy inaczej, cieszę się, że przyjął się ten kawałek i zrobił się hit. Jednak czekam na coś nowego. Album niestety słaby. 7/10
4. Pink - What About Us
No, nie mogę sobie przypomnieć z czego ten kawałek zżyna... Porównania do "A Sky Full Of Stars" są dobre, ale nie do końca. Budowa obu utworów jest podobna, ale u Pink sample jednak są inaczej rozmieszczone. 6/10
5. Kokab - Got U (Ready Or Not)
Sorry, ale tego się słuchać nie da. 2/10
6. ZAYN feat. Sia - Dusk Till Dawn
Nie cierpię barwy głosu tej pani. Najlepiej wypadła u Flo Ridy w "Wild Ones" i u Guetty ("She Wolf"). Paskudne jęczenie, którego apogeum mieliśmy w "Chandelier". Natomiast jeżeli chodzi o porównanie do "Love The Way You Lie" - k.... gdzie niby słychać podobieństwo? Ktoś, kto tak uważa albo nie słyszał kawałka ZAYN'a albo nie słyszał utworu Eminema... Tak czy inaczej, nie jest źle. Sia nie drze się aż tak. Z czystym sumieniem daję 6/10.
7. Martin Solveig feat. ALMA - All Stars
Masakra, jakie to jest kiepskie jeżeli to się zestawi z "Hello" albo "Hey Now"... 4/10
8. Bob One feat. Bas Tajpan - Jakby już nie miało być jutra
Boże, skąd oni te rapsy biorą? Ja im mogę podać 10 lepszych wykonawców... 1/10
9. Dua Lipa - New Rules
Jej nazwisko jest adekwatne do poziomu tej piosenki. Szkoda, bo dziewczyna ma potencjał, co udowodniła solo ("Be The One"), czy też gościnnie u Sean'a Paul'a czy Martina Garrix'a. 3/10
10. Alan Walker - The Spectre
To brzmi jak disco polo... Ewentualnie jak reklama gry Mario Super Bros, bez kitu XD. 2/10
11. Vanotek & Eneli - Tell Me Who (Slider & Magnit Remix)
No, nie jest tak najgorzej. Ale powtórzę się już - takich kawałków jest na pęczki. 5/10
12. Rudimental feat. James Arthur - Sun Comes Up
Wow, przestali w kółko nagrywać ten sam kawałek? Co z tego, skoro w drum'n'bass idzie im zdecydowanie lepiej. Nic tego kawałka nie ratuje. 2/10
13. Lanberry - Ostatni most
"Piątek" był naprawdę fajny, tutaj już średniawka. Ale w zalewie takich debiutantów Lanberry prezentuje się bardzo dobrze. Zdecydowanie lepiej niż faworyzowana Natalia Nykiel. Nie mam nic do Nykiel, ale "Bądź duży" to naprawdę max jej możliwości. 6/10
14. Nils van Zandt & Fatman Scoop feat. EMB - Destination Paradise
Taki skoczny kawałek, ale infantylny niestety. 4/10
15. Avicii feat. Sandro Cavazza - Without You
Udany powrót tego pana, mam nadzieję, że jeszcze mnie czymś zaskoczy. Bo to country na dłuższą metę odpada. 7/10
16. Portugal. The Man - Feel It Still (Ofenbach Remix)
Nie ma to jak stworzyć remix całkowicie wyprany z emocji. Oryginał jest intrygujący i ma w sobie tą tajemnicę, która tak urzeka podczas pierwszego przesłuchania. W przypadku słuchania remixu w ogóle tego nie czuję. Za oryginał 9/10, a za remix, który naprawdę jest zbędny 4/10.
17. J Balvin feat. Willy William - Mi Gente
Nie, nie nie. 1/10 to za wysoka ocena dla tego ścierwa.
18. Calvin Harris feat. Katy Perry, Big Sean & Pharrell Williams - Feels
To jeszcze tutaj siedzi? :O To tylko znak, że to naprawdę międzynarodowy hit. I wolę takie hity, niż "Despacito". 7/10
19. Becky G feat. Bad Bunny - Mayores
Zaczęło się od Iglesias'a i prędko się nie skończy. Raka można dostać od słuchania takich kawałków, jeszcze żeby ta perkusja była prawdziwa, ale gdzie tam... 1/10
20. Maroon 5 feat. SZA - What Lovers Do
Podoba mi się nawet. Ale tak szczerze to najlepszy okres mają dawno za sobą. 7/10
Na propozycje jeszcze będzie czas. Tymczasem średnia to: 4,35 _________________ Catch a fall
and I will stand in your way
and I need you like the flower needs the rain... |
|
Powrót do góry |
|
|
RealFan vida nocturna
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 2993
|
Wysłany: Wto Paź 24, 2017 14:18 Temat postu: |
|
|
1. Axwell Λ Ingrosso - More Than You Know [9/10]
Od ostatniej oceny bardzo mi się wkręcił ten numer, jeden z lepszych tego roku.
2. Kokab - Got U (Ready Or Not) [8/10]
Też lubię, podoba mi się klimat tego numeru, trochę w stylu Duke'a Dumonta.
3. Ofenbach - Katchi [6,5/10]
Niby spoko, ale to już było. W momencie pojawienia się "Be Mine" było bardzo świeżo, tu mamy niestety powielony pomysł i spory efekt nudy, ale nie jest najgorzej.
4. James Hype / Kelli-Leigh - More Than Friends [9,5/10]
W podsumowaniu rocznym (tak, będzie) zajmie zapewne wysoką pozycję, świetny numer.
5. Pink - What About Us [5/10]
Nie jest źle, nic do Pink nie mam, choć miała lepsze numery.
6. Martin Solveig - All Stars [3/10]
Nie przemawia do mnie ten numer, elementy instrumentalne w refrenie dramatycznie słabe. Z wokalem jeszcze jakoś to brzmi.
7. Dua Lipa - New Rules [7/10]
Lubię jej piosenki, choć "No Lie" > wszystko inne na ten moment.
8. ZAYN / Sia - Dusk Till Dawn [3/10]
Sia zawsze spoko, sentyment za starsze produkcje jak "Chandelier", "Titanium" czy nawet zeszłoroczne "Cheap Thrills" jest.
9. Alan Walker - The Spectre [5/10]
Nie wiem jak ocenić ten numer, instrumental bardzo lubię, ale wydawanie po takim czasie wersji wokalnej jest niezbyt poważne.
10. Rudimental / James Arthur - Sun Comes Up [8/10]
Adam narzeka, że nie ma D&B, ja też, ale w przeciwieństwie do niego mi ten numer bardzo się podoba. Dobrze znów słyszeć Rudimental.
11. Bob One / Bas Tajpan - Jakby już nie miało być jutra [1/10]
xD
12. Pharrell Williams / Katy Perry / Big Sean / Calvin Harris - Feels [6,5/10]
Tez poprawa oceny jak w "More Than You Know", bardzo w porządku numer.
13. Vanotek / Eneli - Tell Me Who (Slider & Magnit Remix) [3/10]
14. Portugal. The Man / Ofenbach - Feel It Still (Ofenbach Remix) [3/10]
Portugal. The Man bardzo lubię, ale remix mocno przeciętny, szkoda.
15. Becky G / Bad Bunny - Mayores [1/10]
: )
16. Lanberry - Ostatni most [1/10]
Refren jest do zaakceptowania, to już coś.
17. Nils Van Zandt / Fatman Scoop / Emb - Destination Paradise [1/10]
Bez komentarza.
18. J Balvin / Willy William - Mi Gente [0/10]
Zachodząc w dolne rejony trafiają się coraz większe szroty.
19. Maroon 5 / SZA - What Lovers Do [2/10]
Wolę "Moves Like Jagger".
20. Avicii / Sandro Cavazza - Without You [4,5/10]
Z propozycji:
Klingande - Pumped Up [1/10]
Za profanację jednej z moich ulubionych piosenek.
Avicii / Rita Ora - Lonely Together [8,5/10]
Pierwszy raz od x lat Avicii nagrał dobrą piosenkę. Koniec świata. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam19960 Spamer
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 6433 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon Lut 19, 2018 15:59 Temat postu: |
|
|
Lista Hop Bęc, notowanie numer 7499
1. Sławomir - Miłość w Zakopanem
Spory hit od dłuższego czasu. Na początku na discopolowych festiwalach, ale w końcu trafił i do stacji radiowych, które w takich klimatach nie gustują. Nie traktuję tej piosenki poważnie. 7/10
2. L.B. One & Laenz - Tired Bones
Kolejna piosenka zrobiona na tą samą modłę jak "Lean On". Nuda. 4/10
3. Jax Jones - Breathe
Niestety, takiego brzmienia nie jestem fanem, ale to nie jest najgorsze. 5/10
4. Lost Frequencies & Zonderling - Crazy
Ręka w górę, komu ten numer w refrenie przypomina "Wake Me Up" Avicii'ego? Udany powrót Lost Frequencies, natomiast mnie bardziej podpasował remix Dash Berlin. Ale oryginał na 7/10
5. Merk & Kremont - Sad Story (Out Of Luck)
Moda na zżynanie od The Chainsmokers pewnie prędko się nie skończy, ale lubię takie utwory w ich stylu. A propo Chainsmokers - szkoda, że "Sick Boy" poleciało z propozycji.... 8/10
6. Rita Ora - Anywhere
Fajnie, że Rita ma w końcu swoje 5 minut. Kawałek jest dosyć udany, ale jak można było skopać tak ten moment po refrenie, to ja nie mam pojęcia. 7/10
7. Mono Mind - Save Me A Place (Hugel Remix)
Utwór brzmi jak połączenie Kungs i Martina Solveiga, co według mnie działa na korzyść tego kawałka. No i refren dosyć spoko. 5/10
8. Logic & Rag'N'Bone Man - Broken People
Ale "Sucker For Pain" już raz zostało wydane i nie było potrzeby wydawać po raz drugi.... 6/10
9. MK - 17
Obecność takich brzmień jak najbardziej na plus, nie przeszkadza fakt, że tak naprawdę utwór nie jest jakoś szczególnie odkrywczy i czerpie z rozwiązań m.in: "Wish You Were Mine", ale bardzo dobrze się go słucha. 8/10
10. Nico Santos - Rooftop
W końcu porządny pop w radiach, chociaż tak naprawdę rzadko kiedy słucham RMF'ów. 7/10
11. Shanguy - La Louze
Fajnie, że w końcu jakiś inny język niż hiszpański i angielski, ale i tak cienizna. 3/10
12. Feel & Lanberry - Gotowi na wszystko
Lubię Lanberry, ale tego gościa nie bardzo. No i takie połączenie jest słabe niestety... 4/10
13. Cat Dealers & Lothief & Santti - Sunshine
Takie ciągłe gwizdanie tylko wkurza. Słabo. 3/10
14. Pink - Beautiful Trauma
Pink ciągle te same schematy co wcześniej, ale mimo to dałem się nabrać. Podoba mi się to. 7/10
15. Eminem feat. Ed Sheeran - River
Płyta "Revival" niestety to najgorszy album w karierze Eminema. A i ten utwór pewnie nie zawitałby do playlisty, gdyby nie gościnny udział Eda. No i Sheeran lepiej wypadł niż główny wykonawca. Już mi się znudził ten kawałek, więc z mojej listy poleciał. 7/10
16. Sting & Shaggy - Don't Make Me Wait
Niestety, słabo zarówno Sting i Kudłaty. Nie podoba mi się ten kawałek. 2/10
17. Axwell Λ Ingrosso feat. Trevor Guthrie - Dreamer
Cóż, hicior i tyle. W dodatku panowie zagrają pod koniec lipca w Kołobrzegu, więc o ile będzie transmisja w RMF Maxxx to na pewno coś się jeszcze od nich w radiu pojawi. Trevor świetnie wypadł, zupełnie jak w "This Is What It Feels Like" Armina. Chociaż tak naprawdę to remix Arty'ego bije oryginał na głowę, jest bardziej klimatyczny. 7/10
18. Brave - I Just Called To Say I Love You
To oryginał jest aż tak słaby, że trzeba go poprawiać? Myślałem, że ten cover będzie beznadziejny, a jest w sumie nieźle. 6/10
19. Sofi Tukker - Best Friend
A, to jest całkiem niezłe. Dopiero teraz usłyszałem ten kawałek w całości. 7/10
20. Liam Payne & Rita Ora - For You
Jakoś dziwne, że akurat ten kawałek promuje nowego Grey'a. No, ale nie jestem fanem ani książki ani filmu, więc z czystym sumieniem daję 6/10 nie patrząc na to, że jest to soundtrack do jednego z najbardziej oczekiwanych filmó w tym roku.
Średnia: 5,8
No jest lepiej niż ostatnio. W najbliższym czasie również propozycje. _________________ Catch a fall
and I will stand in your way
and I need you like the flower needs the rain... |
|
Powrót do góry |
|
|
adam19960 Spamer
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 6433 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią Wrz 07, 2018 20:19 Temat postu: |
|
|
Cóż, po raz kolejny zmiany. Hop Bęc ma 30 pozycji. _________________ Catch a fall
and I will stand in your way
and I need you like the flower needs the rain... |
|
Powrót do góry |
|
|
Perry Użytkownik
Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 155
|
Wysłany: Pią Wrz 07, 2018 20:23 Temat postu: |
|
|
Dalej tylko w piątki? |
|
Powrót do góry |
|
|
adam19960 Spamer
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 6433 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią Wrz 07, 2018 20:27 Temat postu: |
|
|
Nic się nie zmieniło. _________________ Catch a fall
and I will stand in your way
and I need you like the flower needs the rain... |
|
Powrót do góry |
|
|
RealFan vida nocturna
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 2993
|
Wysłany: Sob Gru 22, 2018 19:15 Temat postu: |
|
|
Zagrajmy w grę.
1. Ava Max - Sweet But Psycho [4/10]
Szukam czegoś pozytywnego w tej piosence i ciężko mi cokolwiek wyróżnić. Nie jest to straszny popowy gniot, bywały gorsze.
2. Don Diablo / Emeli Sande / Gucci Mane - Survive [3,5/10]
Oddajcie starego Don Diablo. Nic więcej do napisania nie mam.
3. Panic! At The Disco - High Hopes [6,5/10]
A to całkiem przyjemny numer.
4. Jovani / Jazzu - Keep It To Myself [4,5/10]
Ale to już kiedyś było, konkretnie w 2016 przy okazji kawałka "The Ocean" Mike Perry'ego. Bez szału.
5. Gaullin - Moonlight [7/10]
Solidny numer. Może kiedyś dałbym wyższą notę, na dziś niezła produkcja.
6. CNCO / Meghan Trainor / Sean Paul - Hey DJ [1/10]
Nie chciałem tego usłyszeć. Po początkowych średnich, ale słuchalnych numerach WRESZCIE numer jakich w Maxxxie dziesiątki (setki?) w ostatnich latach.
7. Bedoes / Kubi Producent / Golec uOrkiestra - Janosik [7,5/10]
Ale że Bedi da dobry numer to się w życiu nie spodziewałem. Nigdy nie byłem fanem Bedoesa, ale ten track i "Toy Story" są bardzo w porządku. Dobra robota Borys.
8. Dua Lipa / Blackpink - Kiss and Make Up [8,5/10]
Dua Lipa robi to bardzo dobrze, miłe zaskoczenie, że po początkowym sukcesie jej numerów dalej trzyma poziom.
9. Basshunter - Masterpiece [1,5/10]
[*]
10. Shawn Mendes / Zedd - Lost In Japan (Remix) [3/10]
Czy Zedd potrafi wyprodukować jeszcze coś dobrego?
11. Paweł Domagała - Wystarczę ja [3/10]
Zgadzam się po części z Michałem - do tego numeru śmiało można by dopisać chociażby Klingande. Mi to się jeszcze kojarzy z taką pseudo country przyśpiewką.
12. Jax Jones / Years & Years - Play [4,5/10]
13. Loud Luxury / Anders - Love No More [4/10]
Słuchając numeru z Armady liczyłem na coś lepszego. Nie sądziłem że promowany jest aż tak słaby numer stamtąd.
14. David Guetta / Bebe Rexha / J Balvin - Say My Name [2,5/10]
To akurat jeden z tych numerów, które najlepiej kojarzę z notowania. Wczoraj wracając z Krakowa akurat leciało, na którejś stacji. Refren okropny.
15. Lost Frequencies / The NGHBRS - Like I Love You [7,5/10]
Dobra forma Belga. Miło słyszeć, że po kilku latach cały czas daje radę.
16. Roksana Węgiel - Anyone I Want To Be [3,5/10]
Nie jest tragicznie.
17. The Prince Karma - Later Bitches [4/10]
Nie wiem czy miało wyjść super, nie słucham radia chyba że ktoś mnie nim katuje, stąd nie znam panujących w muzyce trendów, ale jeśli taki był zamysł producenta(ów?) by wpasować się w jakieś trendy to raz - wyszło słabo. Dwa - nie chciałbym poznać innych numerów w tym klimacie.
18. C-BooL / Cadence XYZ - Fire In My Head [1,5/10]
Za trzy lata wyjdzie jego kolejny singiel, który będzie kopią poprzedników.
19. Rita Ora - Let You Love Me [6/10]
A to całkiem sympatyczna produkcja. Rita od zeszłego roku w niezłej formie.
20. Sarsa - Zakryj [0,5/10]
A liczyłem, że wreszcie będzie zero :/, szkoda. Jest tragicznie, ale to nadal nie ten poziom.
21. Calvin Harris / Sam Smith - Promises [6,5/10]
W porządku numer, Sam nieźle wyszedł.
22. Jack Holiday / Mike Candys - The Riddle Anthem [1/10]
[*]
23. Federico Scavo - Blow It [0,5/10]
SANDU CIORBA 2K18
24. AllJ - Rvanie Jinsy [5,5/10]
25. Marcin Sójka - Zaskakuj mnie [1/10]
26. Robin Schulz / Erika Sirola - Speechless [2,5/10]
Słucham tego i aż mam ochotę odpalić "Prayer In C". Robin [*].
27. Example - Show Me How To Love [7,5/10]
Miło słyszeć Example. Fajna produkcja.
28. Mark Ronson / Miley Cyrus - Nothing Breaks Like a Heart [4,5/10]
Myślałem, że będzie gorsze. O wiele gorsze. Miłe zaskoczenie.
29. Kris Kross Amsterdam / The Boy Next Door / Conor Maynard - Whenever [3/10]
Dość śmieszny bit.
30. B.R.O / Merghani - Zimna jak lód [1/10]
Merghani XDDDDDD Czekam na produkcję ze Smolastym a [0/10] będzie pewniakiem.
Spojrzałem jeszcze w propozycje, a tam oczywiście Grzegorz Hyży i... Julia Wieniawa (CO?). Jest też pozytywna strona - za Iksa ogromny szacun, świetny numer.
Średnia punktów: 3,015
Wysoko. Dramatycznie to wygląda. Najlepsza bez dwóch zdań Dua Lipa. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dobromier Zarządca
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 15205 Skąd: Szczecin / Dołuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
RealFan vida nocturna
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 2993
|
Wysłany: Nie Lis 24, 2019 01:27 Temat postu: |
|
|
Ponad jedenaście miesięcy od ostatniej oceny. Pora zajrzeć co w Maksie słychać.
1. Tones & I - Dance Monkey [7,5/10]
Bardzo fajna propozycja, sądzę, że pewnie jedna z najwyższych not jakie dziś wystawię. Osobiście wolę w wersji Natha Jenningsa.
2. Madison Mars - New Vibe Who Dis [2,5/10]
Tak słucham i nie mam zbyt za co pochwalić. Refren momentami nawet szczególnie się nie różni od oryginału. Do kosza.
3. Dawid Podsiadło - Najnowszy klip [3,5/10]
Dawid miał o wiele lepsze numery. Jestem też pewien, że jeszcze te lepsze numery da. Ten mi nie siedzi, choć nadal podtrzymuję zdanie, że to jeden z najbardziej wartościowych polskich muzyków w radiach.
4. Regard - Ride It [4/10]
Jest jakieś takie, hmm? Nijakie? To chyba najlepsze słowo. Niby spoko klimacik, brzmi okej, ale nie ma tego czegoś co powinien mieć numer w tym klimacie.
5. Daria Zawiałow - Hej! Hej! [2/10]
Hmmm. Nie ma tragedii, nie irytuje i z racji, że zdarzyło mi się trochę tej piosenki słyszeć wcześniej myślałem o jakimś potencjalnym wstręcie. Brawo dla niej, bo patrząc to genezę jej pojawienia się w muzyce spodziewałem się czegoś gorszego. Co do całej jej twórczości to szacun za ogarnięcie Schaftera. Szkoda, że tak chujowo poleciał.
6. Nea - Some Say [2/10]
To jakaś kopia Eiffela? xD Bardzo nieudolna. Czyli podsumowując na ten moment poza Tones mamy dwa polskie numery i trzy kopie. Super!
7. Meduza / Becky Hill - Lose Control [4,5/10]
Lubię tego Meduzę, kojarzę z "Piece Of Your Hearts". Dwa zarzuty. Marna próba nawiązania stylem do pierwszego numery. Ponadto Becky Hill o wiele bardziej pasuje mi stylowo do Sigala. Szału nie ma, ale jest solidnie.
8. Slider & Magnit - Morze [3,5/10]
Na początku moja myśl, "kolejny polski numer dla nastolatek, w tekście słowa 'oo, moje uczucie piękne jak zorze, ooo, gdy cię nie ma wylewam łez morze". Zdziwiłem się. Piosenkę kojarzę. Kolejna kopia. Czy to jest obecnie w modzie? Jeśli tak to bardzo słabo. Tj. kiedyś też samplowali, ale teraz patrząc na pierwszą ósemkę wydaje się to aż nagminnie wykorzystywane. Zobaczymy co dalej.
9. BARANOVSKI - Czułe miejsce [0,5/10]
Doceniam kury w teledysku.
10. Drenchill / Indiiana - Never Never [1,5/10]
xD
11. SAINt JHN - ROSES (Imanbek Remix) [5/10]
Niby coś nowego, ale mnie nie porwało. Chyba jest jakieś duże zapotrzebowanie ostatnio na produkcje z Litwy.
12. Tiësto, Mabel - God Is A Dancer [1/10]
Wokalistka brzmi jak rodem wyciągnięta z jakiejś latynoskiej biesiady, bit brzmi jakby Tiesto nagrał go na festiwal najgorszego bitu. Zaorać. Dla równowagi włączę starego Holendra.
13. Post Malone - Circles [7/10]
Szanuję mocno za Posta. Miał lepsze numery, ale to i tak warte odnotowania, że Austin pojawił się w radiu.
14. Ava Max - Torn [6,5/10]
Pozytywne zaskoczenie, cała jej twórczość. Ten sam przypadek co Dua Lipa. Mimo że radia nie słucham to do tych dwóch Pań lubię wracać i posłuchać czasem czegoś innego niż rapu. Brawo.
15. C-BooL / Skytech / Giang Pham - La La Love [0,5/10]
Za tę żenującą wtórność. Ileż można.
16. Camila Cabello - Liar [1,5/10]
Nie kupuję jej twórczości. Jak widać na przykładzie Avy i Lipy można tworzyć fajne numery.
17. LUM!X, Gabry Ponte - Monster [4,5/10]
No tu przyznam, że wyszło bardzo fajnie. Dopóki nie usłyszałem dropu... Mimo to fajne odświeżenie, sam refren brzmi jak remiks mininków ("Banana remix").
18. Jax Jones, Bebe Rexha - Harder [6,5/10]
Jax Jones daje radę co cieszy. Jak był tak jest dalej, w przeciwieństwie do Cebula robi to dobrze.
19. Jonas Brothers - Only Human [3/10]
Bywały gorsze popowe numerki. Tego raz na miesiąc mógłbym posłuchać.
20. Cat Dealers / Caelu - Rewind [8,5/10]
Zajebiste. Warto było ocenić notowanie dla tego numeru.
21. Tymek / Deys / Big Scythe - Anioły i Demony [7,5/10]
Oo, jest i Tymek. Nie jest to mój styl, ale niektóre numery ma fajne. Ten jest chyba najlepszy od niego, ale to przede wszystkim zasługa Deysa, którego bardzo lubię.
22. Rat City - Kind of Love feat. Isak Heim [3,5/10]
Nie potrafię sobie przypomnieć, ale kilka lat temu Maxxx promował numer o dość podobnej konstrukcji.
23. VIZE feat. Laniia - Stars [4/10]
24. Black Eyed Peas / J Balvin - Ritmo (Bad Boys For Life) [2/10]
To tak teraz wygląda BEP?
25. Viki Gabor - Superhero [1/10]
TO samo co przy Rat City. brzmi jak coś co kiedyś w Maksie było, ale pamięć szwankuje.
26. Jubel - Running Out Of Love [2,5/10]
Brzmi jak z cygańskiego odpustu.
27. Lucky Luke - Cooler Than Me [3,5/10]
Zostańmy przy Posnerze. Zworki są bardzo fajne, ale tu podobny schemat co przy "Monster" - refren popsuł cały efekt.
28. DJ Snake / J Balvin / Tyga - Loco Contigo [1,5/10]
Nie.
29. FILV & Edmofo - Clandestina [2,5/10]
Też mi nie podeszło.
30. Burak Yeter & Cecilia Krull - My Life Is Going On (Burak Yeter Remix) [3,5/10]
Ooo, Burak Yeter żyje. Oryginał jest świetny i z reguły jak przewijam intra seriali tak przy LCDP nie miałem serca. Oddajcie Berlina.
Średnia: 3,56
Pół punktu więcej niż przed rokiem. Nieźle. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba1201 Bardzo aktywny
Dołączył: 12 Sty 2014 Posty: 3132 Skąd: Woj. Śląskie
|
Wysłany: Nie Gru 01, 2019 22:07 Temat postu: |
|
|
Ja to już z 2,5 roku nie oceniałem tej listy. W tym czasie przeszedłem na zupełnie inne klimaty muzyczne Ta lista też się bardzo zmieniła.
1. Tones & I - Dance Monkey [8/10]
Siłą tego numeru jest przede wszystkim charakterystyczny wokal, który początkowo mnie trochę irytował. Z pewnością jest to powiew świeżości na tle innych hitów tego roku.
2. Madison Mars - New Vibe Who Dis [7/10]
Moim zdaniem podobieństwo w refrenie do oryginału dało dodatkowe punkty. Jak nie lubię takich przeróbek, to akurat ta wpadła mi w ucho.
3. Dawid Podsiadło - Najnowszy klip [7/10]
Jeden ze słabych numerów na ostatniej jego płycie, jednak on też trzyma dobry poziom.
4. Regard - Ride It [2/10]
Strasznie to nijakie, cover i to jeszcze z jakimś dziwnym motywem. A teoretycznie powinien brzmieć on dobrze.
5. Daria Zawiałow - Hej! Hej! [9/10]
Niebywale się cieszę, że Daria zagościła i tutaj. W życiu się nie spodziewałem, że jej płyta "Helsinki" odniesie taki sukces komercyjny. Prawdę mówiąc, jest tutaj sporo przebojów idealnych do radia.
6. Nea - Some Say [6/10]
Dla mnie stylistycznie przypomina Selenę Gomez. Podobieństwo do klasyka z 1999 roku również tutaj słychać, chociaż po pierwszym przesłuchaniu nawet tego nie zauważyłem.
7. Meduza / Becky Hill - Lose Control [5/10]
Zbyt podobne do "Piece Of Your Heart", no i wokal też tutaj trochę nie pasuje.
8. Slider & Magnit - Morze [0/10]
Nie wiem czego to kopia, ale to się w ogóle nie nadaje się do słuchania.
9. BARANOVSKI - Czułe miejsce [9/10]
To samo, co w przypadku Darii, ale tutaj nie ma aż takiego potencjału.
10. Drenchill / Indiiana - Never Never [0/10]
Oryginał był prymitywny, ale przynajmniej słuchalny. Ta wersja już nie jest.
11. SAINt JHN - ROSES (Imanbek Remix) [2/10]
Za dużo już tych litewskich produkcji. No i tutaj oryginalna wersja też jest nieskończenie lepsza.
12. Tiësto, Mabel - God Is A Dancer [9/10]
W końcu coś bardzo dobrego od tego Holendra. Czuć trochę klimat lat 90, a momentami mam wrażenie, że ta piosenka była inspirowana Bollywoodem.
13. Post Malone - Circles [8/10]
Najbardziej popowy utwór od niego jaki słyszałem. To się jemu świetnie udało.
14. Ava Max - Torn [8/10]
Motyw wzięty z utworu ABBY z 1979 roku został tutaj ładnie wykorzystany. Z trzech dotychczas promowanych utworów ten okazuje się najlepszy.
15. C-BooL / Skytech / Giang Pham - La La Love [0/10]
Jego styl od 2016 się praktycznie nie zmienił, a każdy nowy jego numer jest gorszy od poprzedniego.
16. Camila Cabello - Liar [7/10]
Średnio lubię latynowskie brzmienia, ale Camilla zrobiła to całkiem dobrze.
17. LUM!X, Gabry Ponte - Monster [0/10]
Klimaty a'la AronChupa dalej w modzie. Totalna beznadzieja.
18. Jax Jones, Bebe Rexha - Harder [4/10]
Najsłabsze, co od Jaxa słyszałem.
19. Jonas Brothers - Only Human [4/10]
"Sucker" im się bardzo dobrze udało, ten numer jest z kolei trochę nudny.
20. Cat Dealers / Caelu - Rewind [5/10]
Takiego dobrego kawałka od tego DJ-a jeszcze nie słyszałem. Całkiem udane, klubowe brzmienia.
21. Tymek / Deys / Big Scythe - Anioły i Demony [0/10]
Taki hip-hop to nie moje klimaty.
22. Rat City - Kind of Love feat. Isak Heim [7/10]
Faktycznie, w tym radiu coś podobnego już było kiedyś promowane.
23. VIZE feat. Laniia - Stars [0/10]
Nawet nie wiecie, jak mnie ten utwór przeszkadzał podczas robienia prawa jazdy. Całe szczęście, egzamin zdałem No ale do tego numeru się nigdy nie przekonam.
24. Black Eyed Peas / J Balvin - Ritmo (Bad Boys For Life) [0/10]
Nie wyobrażałem sobie takiej profanacji "The Rhythm Of The Night".
25. Viki Gabor - Superhero [6/10]
Nie lubiłem na początku, ale kiedy byłem w Gliwicach bardzo się do "Superhero" przekonałem. Ale Roksana Węgiel miała lepszą piosenkę.
26. Jubel - Running Out Of Love [2/10]
Z tym cygańskim odpustem to bardzo dobre skojarzenie.
27. Lucky Luke - Cooler Than Me [1/10]
Refren tutaj jest masakryczny.
28. DJ Snake / J Balvin / Tyga - Loco Contigo [0/10]
Latynoskie brzmienia w najgorszym wydaniu.
29. FILV & Edmofo - Clandestina [2/10]
Strasznie bezpłciowy numer.
30. Burak Yeter & Cecilia Krull - My Life Is Going On (Burak Yeter Remix) [4/10]
Nie znałem oryginału. Posłuchałem jego i tutaj różnica na jego korzyść jest ogromna. A i ten remix już bardzo stary.
Średnia: 4,07
W sumie nie ma niespodzianki. W dwa lata poziom tej listy znacząco się obniżył. |
|
Powrót do góry |
|
|
BiL Użytkownik
Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 22 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Wto Mar 29, 2022 17:55 Temat postu: |
|
|
Co ta cisza w tym temacie?
Obecny RMF MAXXX gra gorzej niż 10 lat temu. Pięć piosenek na krzyż, poprzeplatane z łupanką gorszych standardów, do tego sabotaż co chwilę. Dramat. Zdelegalizować i to natychmiast. |
|
Powrót do góry |
|
|
BiL Użytkownik
Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 22 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Nie Kwi 03, 2022 07:34 Temat postu: |
|
|
Ponad 2 lata nie było ocen listy więc czas ocenić co w MAXXXie słychać.
HOP-BĘC Notowanie #7710
1. SB Maffija - Lawenda[0/10]
Pierwsze sekundy i mam ochotę coś rozwalić. Bardzo słaba piosenka.
2. Olivia Addams - Never Say Never[0/10]
Ta pani powinna mieć prawny zakaz nagrywania takiego chłamu.
3. Shouse - Won't Forget You[1/10]
Typowy deep-house. Nic ciekawego.
4. bryska - odbicie (Mark Neve Remix)[8/10]
Zdążyła mi się nudzić.
5. Alesso / Katy Perry - When I'm Gone[2/10]
Nic specjalnego. Kolejne "klubowe" granie.
6. Sigala - Melody[7/10]
Fajna piosenka, ale nudzi.
7. Holly Molly - Shot A Friend[0/10]
Tego nie da się słuchać. Jak słyszę tą piosenkę to zmieniam stację.
8. Igo - Helena[2/10]
Nie podoba mi się taka muzyka.
9. Little Sis Nora - Limousine[0/10]
Totalne dno.
10. Rozen - UFO[0/10]
Klimaty w stylu AronChupa dalej w modzie. Beznadzieja.
11. Topic / Robin Schulz / Nico Santos / Paul Van Dyk - In Your Arms (For An Angel)[1/10]
Straszna cienizna.
12. Alan Walker / Benjanin Ingrosso - Man On The Moon[1/10]
Jak wyżej.
13. Felix Jaehn / The Stickmen Project / Calum Scott - Rain In Ibiza[1/10]
Brzmi jak Avicii.
14. Kungs - Clap Your Hands[3/10]
Ujdzie.
15. sanah / Kwiat Jabłoni - Szary Świat[0/10]
Masakra.
16. Charli XCX / Rina Sawayama - Beg For You[0/10]
Nienawidzę przeróbki "Cry For You" September.
17. Dawid Kwiatkowski - Idziesz ze mną[0/10]
Ta piosenka to jakaś kpina.
18. Purple Disco Machine / Sophie and the Giants - In The Dark[2/10]
Co piosenka to słabiej.
19. Camila Cabello / Ed Sheeran - Bam Bam[0/10]
Słaba zarówno piosenka jak i tytuł.
20. Daria / Kush Kush - Never Ending Story[1/10]
Suabe.
21. Keanu Silva / Toby Romeo / SACHA - Hopeless Heart[0/10]
Kolejna kopia, tym razem "Children" Roberta Miles'a.
22. Viki Gabor - Napad na serce[5/10]
Średniak.
23. Jax Jones / MNEK - Where Did You Go[1/10]
Kolejna cienizna.
24. Jaymes Young - Infinity (Pretty Young remix)[0/10]
Tragedia przez duże T.
25. Marien - Sama[2/10]
Co to za moda na granie takiego chłamu dla nastolatek?
26. Vamero / Tribbs / Philip Strand - Ghost[0/10]
Co za lipa.
27. Gabry Ponte / LUM!X / Prezioso - Thunder[0/10]
Takie beznadzieje to ja nawet nie chcę słyszeć.
28. Tove Lo - How Long[1/10]
Wolę "Habits (Stay High)", ale w wersji oryginalnej.
29. Żabson / Young Igi - Polski Karnawał[0/10]
Rap w stylu Ekipy Friza dalej w modzie. Tragedia.
30. Imagine Dragons / JID - Enemy[1/10]
Nie gram w League of Legends, więc zasłużona jedynka.
Średnia: 2,9
Podsumowując poziom listy dramatycznie się pogorszył. Jest gorzej niż 10 lat temu. Spojrzałem jeszcze w propozycje, a tu Imagine Dragons, DNCE, Shanguy, Mimi Webb, Joel Corry itd, czyli same zagraniczne i zero polskich. Lista tragedia. Najlepsza bez dwóch zdań bryska. |
|
Powrót do góry |
|
|
RealFan vida nocturna
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 2993
|
Wysłany: Wto Maj 03, 2022 22:50 Temat postu: |
|
|
Kizo, SBM, Mr. Polska, Żabson.. xD Trochę się w tym radiu pozmieniało. No spoko, ale dla Aviego bym zrobił wyjątek i włączył radyjko. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
BiL Użytkownik
Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 22 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2022 15:17 Temat postu: |
|
|
RealFan napisał: | Kizo, SBM, Mr. Polska, Żabson.. xD |
Jezu, przecież to jest żałosne... |
|
Powrót do góry |
|
|
radkovskyy Użytkownik
Dołączył: 11 Wrz 2015 Posty: 629 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sro Sty 04, 2023 23:40 Temat postu: |
|
|
Na jakiej zasadzie wybierany w tym roku był Przebój Roku?? |
|
Powrót do góry |
|
|
muzykobloger Użytkownik
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 535
|
Wysłany: Pią Sty 06, 2023 14:26 Temat postu: |
|
|
Od 27 września 2022 r. RMF MAXXX nosi nazwę RMF MAXX. Warto byłoby to uwzględnić w tytule tego "podforum" _________________ muzykoblog.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Tangerine Użytkownik
Dołączył: 12 Wrz 2020 Posty: 122 Skąd: Police
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2023 21:24 Temat postu: |
|
|
Myślę, że mało kto zauważył tą zmianę nazwy. _________________ Panta rei |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2023 21:24 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|