|
Muzyczna Galaktyka i nic ci nie umyka!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michallahcim Bardzo aktywny
Dołączył: 02 Lip 2011 Posty: 4906 Skąd: MIASTKO/POZNAŃ
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 15:34 Temat postu: |
|
|
Jak Duke tak nisko, to ciekawe co będzie w top20... :/ pewnie sam Guetta |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 15:34 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ingrosso17 Użytkownik
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 663
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 15:37 Temat postu: |
|
|
Mój typ:
1) Prayer In C
2) Deorro
3) Tove Lo
4) K2 i Buka
5) Chandelier _________________ Twoja nazwa miasta
Ostatnio zmieniony przez Ingrosso17 dnia Sro Gru 31, 2014 16:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
maciek98 Aktywny użytkownik
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 1215
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 15:58 Temat postu: |
|
|
Deorro na pewno nie bedzie w top3 _________________ Take me all the way down tonight, soon I'll be leaving...
|
|
Powrót do góry |
|
|
soberTOMek Bardzo aktywny
Dołączył: 08 Wrz 2014 Posty: 3278
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 16:07 Temat postu: |
|
|
michallahcim napisał: | Jak Duke tak nisko, to ciekawe co będzie w top20... :/ pewnie sam Guetta |
jak to kto
NPWM
Elaiza powinny tez być wysoko
może Elena & Glance - Mamma Mia |
|
Powrót do góry |
|
|
Dobromier Zarządca
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 15206 Skąd: Szczecin / Dołuje
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 16:08 Temat postu: |
|
|
Myślałem że w tym temacie będzie "sucha" Setka a komentarze dalej tam. ;p
Mam wrażenie że w tym roku w ogóle nie było jakichś wielkich hitów a jak były to nie takie które mogłyby być w top10 Gorącej Setki (np. "Happy" jakoś mi tam nie pasuje). Jeszcze się okaże że "Chandelier" wygra. _________________ Przebój Lat Zerowych
Moje Playlisty Spotify
https://rateyourmusic.com/~Szysza32 |
|
Powrót do góry |
|
|
RealFan vida nocturna
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 2993
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 16:18 Temat postu: |
|
|
Grande na 50? Cud jakis. A "Waves" na 90 ktoryms miejscu to jeden wielki zart, podobnie jak ich ta smieszna stacja. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek98 Aktywny użytkownik
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 1215
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 19:12 Temat postu: |
|
|
Nie wierzę Blame aż 12 _________________ Take me all the way down tonight, soon I'll be leaving...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ingrosso17 Użytkownik
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 663
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 19:14 Temat postu: |
|
|
I jeszcze Summer będzie w top 10 _________________ Twoja nazwa miasta |
|
Powrót do góry |
|
|
RealFan vida nocturna
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 2993
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 20:02 Temat postu: |
|
|
No i "Prayer" wygralo. Maxxx nie moze byc gorszy. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dobromier Zarządca
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 15206 Skąd: Szczecin / Dołuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
RealFan vida nocturna
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 2993
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 21:02 Temat postu: |
|
|
Po co Bakermat skoro sa takie tuzy jak "Bailando" i "Mamma Mia" _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dobromier Zarządca
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 15206 Skąd: Szczecin / Dołuje
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 23:48 Temat postu: |
|
|
To nie ma sensu; biorąc pod uwagę ilość ""klubowo""-popowych nagrań typu Kiesza, Clean Bandit, Guetta, Harris, ZHU, Sigma itd itp to Bakermat jak najbardziej powinien tu być. Może byłby na 90. którymś miejscu gdyby nie bezsensowne renominowanie utworów z 2013 roku... _________________ Przebój Lat Zerowych
Moje Playlisty Spotify
https://rateyourmusic.com/~Szysza32 |
|
Powrót do góry |
|
|
RealFan vida nocturna
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 2993
|
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 23:53 Temat postu: |
|
|
Maxxx przynajmniej ogranicza te stare kawalki, takie "Stay High" teraz nie dodali, a pewnie bedzie w 2015. W ESCE jakby policzyc ilosc kawalkow z 2013 to pewnie by bylo ich okolo 30. Min. z tego powodu plebiscyt Maxxxa lepszy nawet jezeli pojawiaja sie takie gnioty jak "Toca Toca" albo "Bailando" _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
soberTOMek Bardzo aktywny
Dołączył: 08 Wrz 2014 Posty: 3278
|
Wysłany: Czw Sty 01, 2015 10:41 Temat postu: |
|
|
wielki hicior Eski dopiero 24... |
|
Powrót do góry |
|
|
adam19960 Spamer
Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 6434 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią Sty 02, 2015 20:12 Temat postu: |
|
|
Ingrosso17 napisał: |
40. The Chainsmokers - #Selfie Nie cierpię tego z całego serca, zdecydowanie za wysoko, ale dobrze że nie wygra.
|
Popieram. A niektórzy na Maxxx'ie dychy temu wystawiali... Beznadziejna wixa... _________________ Catch a fall
and I will stand in your way
and I need you like the flower needs the rain... |
|
Powrót do góry |
|
|
RealFan vida nocturna
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 2993
|
Wysłany: Pią Sty 02, 2015 20:29 Temat postu: |
|
|
Jak mnie pamiec nie myli dalem temu "4/10". Numer moze nie jest jakis tragiczny, ale bardoz szybko sie nudzil. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ingrosso17 Użytkownik
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 663
|
Wysłany: Czw Gru 31, 2015 11:58 Temat postu: |
|
|
100) Coldplay - Adventure Of A Lifetime - liczyłem, że będzie wyżej, ale jest przynajmniej przyjemne rozpoczęcie G100
99) Flo Rida - GDFR - zaczynamy zaciąg piosenek z zeszłego roku, strasznie wkurzający kawałek
98) Rachel Platten - Fight Song - nie znam tego, może dwa razy słyszałem, więc się nie wypowiadam
97) Buka & Rahim & Natalia Nykiel - Obiecuję Ci - szkoda, że tak nisko, liczyłem, że ESKA da to do co najmniej do top 50
96) Sigala - Easy Love - fajna piosenka, dobrze że jest w G100
95) Kamil Bednarek & Staff - Euforia - zwykła piosenka Bednarka, nic specjalnego
94) Kygo feat. Ella Henderson - Here For You - myślałem, że to ja miałem to nisko w moim podsumowaniu :/
93) Sia - Alive - ona potrafi robić dużo lepsze piosenki, dobrze, że nie jest wyżej
92) Hardwell feat. Chris Jones - Young Again - nawet fajnie, że jest w G100
91) Video - Ktoś Nowy - nie znam
90) Nils Van Zandt & Mayra Veronica - Party Crasher - nie żebym to lubił, ale myślałem, że będzie wyżej
89) Sam Smith - I'm Not The Only One - świetna piosenka, ale stara jak świat
88) Pitbull & Ne-Yo - Time Of Our Lives - też nie najnowszy kawałek, lecz może być
87) Hurts - Some Kind Of Heaven - fajna piosenka, szału może nie ma, ale dobrze, że jest w G100
86) Micar - This Time It's My Life - jedna z najgorszych piosenek tego roku niewątpliwie
85) The Weeknd - Can't Feel My Face - liczyłem, że będzie znacznie wyżej, ale lepiej dać tam Iglesiasa
84) Carly Rae Jepsen - I Really Like You - jedna z najbardziej irytujących piosenek tegorocznych wakacji
83) Philip George - Wish You Were Mine - nisko, ale ważne, że w ogóle jest
82) LemOn - Jutro - kiedyś lubiłem tenże zespół, obecnie nic do nich nie mam, ale pozytywne uczucia przeminęły...
81) DJane Housekat - Girls In Luv - słaby cover, nie wiem, dlaczego jest 'so high'
80) Armin van Buuren & Cimo Fränkel - Strong Ones - Armin powinien przybrać nowy przydomek, żeby nie ośmieszać swoich starych utworów
79) Rihanna & Kanye West & Paul McCartney - Four Five Seconds - neutralny kawałek, na razie nie ma większych zaskoczeń
78) Thomas Jack - Rivers - to jest w miarę przyzwoite, może być
77) Armin van Buuren & Mr. Probz - Another You - u mnie na podobnej pozycji, ale jeśli mam być szczery, to tutaj powinno być w top 40
76) Louane - Avenir - kolejny anonimowy dla mnie numer
75) Maroon 5 - This Summer's Gonna Hurt Like a Motherf****r - fajnie, że jest, ale na razie nudna G100
74) Basto - Hold You - słabe, ale lepsze niż kilka innych "hiciorów" Eski
73) The Weeknd - Earned It - lubię to, ale żeby wyżej niż CFMF?
72) Avicii - For A Better Day - najsłabsza piosenka Szweda w historii świata
71) Fifth Harmony & Kid Ink - Worth It - nie najgorsza piosenka, nawet nie wiedziałem, że była w Esce
70) Alexandra Stan & Inna & Daddy Yankee - We Wanna - słabe i nudne
69) Sarsa - Zapomnij Mi - wolę "Naucz Mnie", fajnie że ktoś z TVoP robi jakąś karierę
68) Felix Jaehn & Polina - Book Of Love - zdecydowanie za nisko, myślałem, że będzie w top 30
67) Alvaro Soler - El Mismo Sol - odetchnąłem z ulgą, bo bałem się, że będzie w top 20, jak w zeszłym roku "Bailando"
66) Tiesto & Don Diablo feat. Thomas Troelsen - Chemicals - świetnie, że jest, lecz wolałbym to widzieć na 6 miejscu na przykład
65) Kwabs - Walk - strasznie mi się to już znudziło, myślę, że jest na odpowiednim miejscu
64) X Ambassadors - Renegades - eh, powinno być wyżej
63) David Guetta & Showtek & MAGIC! & Sonny Wilson - Sun Goes Down - coś takiego, Geutty nie będzie w top 50
62) John Mamann & Kika - Love Life - może być
61) Alesso & Tove Lo - Heroes (We Could Be) - z zeszłego roku, ale to przynajmniej fajna piosenka
60) Zara Larsson - Lush Life - nie no, to powinno trafić do top 30, bo jest trochę w stylu Eski
59) Ed Sheeran - Thinking Out Loud - fajnie, że Ed jest w G100, choć liczyłem na wyższą lokatę
58) Charlie XCX - Break The Rules - najlepsza moim zdaniem piosenka tej pani
57) Ellie Goulding - On My Mind - pewnie przeciera szlak LMLYD do top 10
56) Avicii - Waiting For Love - wolałbym, żeby było wyżej, niż kilka innych piosenek z top 50
55) R. City feat. Adam Levine - Locked Away - jestem zawiedziony niską pozycją
54) Alfons - Ganjaman - dzięki Bogu wcześniej tego nie znałem
53) Echosmith - Cool Kids - fajna piosenka, dobra lokata
52) Kendji Girac - Andalouse - przeciętny kawałek
51) Dzeko & Torres & Delaney Jane - L'amour Toujours - następna piosenka, która powinna być znacznie wyżej
50) Enej - Kamień z napisem LOVE - jak to, taki wspaniały przebój i nie w top 10?
49) Avicii - The Nights - druga z najgorszych piosenek Szweda, pozycja zdecydowanie zawyżona (kolejny zeszłoroczny hicior)
48) OMI - Cheerleader (Felix Jaehn Remix) - zabrakło tego w moim podsumowaniu, ale to lubię
47) Ed Sheeran - Photograph (Felix Jaehn Remix) - miły akcent, poziom lekko wzrasta, ale znając życie dadzą zaraz Iglesiasa
46) Jason Derulo - Want To Want Me - z "eskowych" gwiazdorów, ten jest najlepszy i mógłby być nawet nieco wyżej
45) Maroon 5 - Sugar - lubię Maroon 5, lecz ta piosenka jest przeciętna
44) Zedd & Jon Bellion - Beautiful Now - ostatnie 25 piosenek jest przeplecionych tylko kilkoma szrotami, serio nieźle
43) Rico Bernasconi & Toni Tuklan & Sean Paul - Ebony Eyes - pochwaliłem i od razu dają coś takiego
42) Charlie Puth & Meghan Trainor - Marvin Gaye - kolejna piosenka, której nie lubię
41) MadCon - Don't Worry - już mogli dać to do top 40, mimo że szału nie ma
40) One Direction - Drag Me Down - lament i szok, bo ta piosenka jest imo najlepszą w historii 1D
39) David Guetta & Nicki Minaj & Bebe Rexha & Afrojack - Hey Mama - w zeszłym roku Guetta dominował, w tym nie ma nic w top 30
38) Kygo & Parson James - Stole The Show - za nisko, pewnie "Firestone" nie wejdzie do top 20
37) Taylor Swift - Wildest Dreams - niby był hit, ale Eska nie daje Taylor wysoko, tak samo jak OneDirection
36) Mans Zelmerlow - Heroes - raczej dobra pozycja dla tego kawałka
35) Natalia Nykiel - Bądź Duży - wolę zdecydowanie bardziej niż "Naucz Mnie" Sarsy, szkoda, że nie jest wyżej
34) Antek Smykiewicz - Pomimo Burz - kolejny twórca związany z TVoP
33) Axwell & Sebastian Ingrosso - Sun Is Shining - tu jestem zdenerwowany, bo to pierwszy utwór z mojego top 10, który dali nisko
32) Nicky Jam & Enrique Iglesias - El Perdon - jeeest, jeszcze stosunkowo słaba lokata, Iglesias nie namieszał za bardzo
31) Calvin Harris & Ellie Goulding - Outside - dużo osób z forum dało to też do tegorocznego podsumowania, w sumie na podobne pozycje
30) Taylor Swift - Blank Space - druga z rzędu piosenka z zeszłego roku, za wysoko dla nich chyba, mimo że to lubię
29) Imany - Don't Be So Shy (Remix) - ciekawe, na którym będzie miejscu w Maxxxie
28) Mark Ronson & Bruno Mars - Uptown Funk - myślałem, że będzie w dziesiątce
27) Margaret - Heartbeat - nie lubię tego, jak zwykle Margaret za wysoko
26) Sia - Elastic Heart - już mogli dać to nieco wyżej, wygląda na to, ze będą 2 kawałki Lamberta w top 25
25) Years & Years - King - nie liczyłem nawet na tak wysoką pozycje, jest dobrze
24) Galantis - Runaway (U&I) - dobra pozycja
23) Tabb feat. Sound'n'Grace - Dach - zdążyłem już o tym zapomnieć, słaba piosenka
22) Kygo & Conrad - Firestone - nie mam słów, powinno być w top 10 zdecydowanie
21) Major Lazer & Ellie Goulding & Tarrus Riley - Powerful - za nisko, ale pewnie "Lean On" wygra
20) Deorro & Adrian Delgado - Perdoname - nawet fajnie, że jest tak wysoko, był z tego hit
19) Video - Wszystko Jedno - to mi się nawet podoba
18) Lost Frequencies - Are You With Me - bardzof ajnie, że jest tak wysoko
17) Robin Schulz - Sugar - wyżej niż u mnie, fajnie, że jest
16) Adam Lambert - Another Lonely Night - kolejna pozytywna niespodzianka
15) Walk The Moon - Shut Up And Dance - mogło być wyżej, ale też się cieszę z jego obecności
14) Anna Naklab & Alle Farben & Younotus - Supergirl - kolejny świetny utwór, co się dzieje?
13) Hozier - Take Me To Church - myślę, że o pozycji tego kawałka przesądził ten sam argument co u mnie
12) Tiesto & KSHMR feat. Vassy - Secrets - wiedziałem, że będzie wysoko i się nie zawiodłem
11) Kaen - Zbyt Wiele - akurat to jest za wysoko
10) Calvin Harris feat. Disciples - How Deep Is Your Love - na Esce Calvin zawsze jest wysoko, ale nie mam nic przeciwko
9) Wiz Khalifa & Charlie Puth - See You Again - kolejny pewniak do top 10, jestem zadowolony
8) AronChupa - I'm An Albatroz - może Tomek będzie zadowolony, ja nie jestem zbytnio, bo to jest stare strasznie
7) Sarsa - Naucz Mnie - polski hit roku pierwszy raz od 2012 nie zajmuje 3 miejsca! Brawa
6) Lost Frequencies & Janieck Devy - Reality - to samo miejsce co u mnie, nie czepiam się
5) Adele - Hello - wiedziałem, że nie wygra, ale to też świetna piosenka
4) Felix Jaehn & Jasmine Thompson - Ain't Nobody (Loves Me Better) - bardzo wysoko, ale lubię to i się cieszę
3) Major Lazer & DJ Snake & MØ - Lean On - skandal, miało wygrać, Lambert i Ellie Goulding w top 2
2) Adam Lambert - Ghost Town - świetny kawałek, ale pozycja chyba trochę zbyt wysoka
1) Ellie Goulding - Love Me Like You Do - część forum może być zadowolona, ja nie jestem za bardzo
Ogólnie pochwalę ESKĘ, bo było chyba najmniej szrotów odkąd obserwuję ich podsumowanie roku. _________________ Twoja nazwa miasta
Ostatnio zmieniony przez Ingrosso17 dnia Czw Gru 31, 2015 19:55, w całości zmieniany 41 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kuba1201 Bardzo aktywny
Dołączył: 12 Sty 2014 Posty: 3132 Skąd: Woj. Śląskie
|
Wysłany: Czw Gru 31, 2015 12:10 Temat postu: |
|
|
Fajnie, że Coldplay się załapał do 100 |
|
Powrót do góry |
|
|
soberTOMek Bardzo aktywny
Dołączył: 08 Wrz 2014 Posty: 3278
|
Wysłany: Czw Gru 31, 2015 12:22 Temat postu: |
|
|
Jedynie 98 dobre, reszta słaba... |
|
Powrót do góry |
|
|
kuba1201 Bardzo aktywny
Dołączył: 12 Sty 2014 Posty: 3132 Skąd: Woj. Śląskie
|
Wysłany: Czw Gru 31, 2015 12:47 Temat postu: |
|
|
Serio Rachel i Video nie znasz? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw Gru 31, 2015 12:47 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|